TR*L- Call Of Duty Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


TR*L CLAN 4 LIFE
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De clan vriendschap

Ga naar beneden 
+5
Jumpjal
Tha-GameKing
Sebbasj
Shiiner
BelgianParaR
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 7:34 pm

hoi ,

de laatste tijd gaat het niet meer zo goed in de clan..
iedereen(niet iedereen) maakt ruzie , zit elkaar uit te schelden , etc.
we beginnen het zowat allemaal niet meer leuk te vinden ..
wat natuurlijk erg jammer is voor onze "vriendschap"
iedereen heeft negatieve punten , en die moeten we leren verdragen van elkaar..
zoals mijn negatief punt is; dat ik altijd iedereen begin uit te schelden , te koppig , soms begin te flippen ..
messchien gebeurt dit wel te vaak van mij, mijn excuses ik zal er beter op letten enz.
iedereen weet z'n slechte punten van ze zelf , en als je het zelf niet weet dan help ik je er wel aan herinneren
manne , ket er een beetje meer op , want zo is het echt niet meer fijn spelen voor iedereen..
meschien komt het door de examen stress ofz , maar swat!7
wou dit toch effe zeggen
en stop aub eens met je mama dit , mama dat , ..
voor sommigen kan dit kwetsend over komen , er zijn mensen die soms met ons mee spelen waarvan er ouder dood is , en ik weet wie Wink

dus jongens ,

Hou TR*L voor altijd !

BelgianParaR
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 7:36 pm

Respect !
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 7:40 pm

ja, man
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 7:44 pm

Ja ge hebt gelijk, ma voor mij vind ik het nie zo erg als ge mij uitscheld eigenlijk, ik vind da nog wel grappig al die mopkes Very Happy
Mijn negatieve punten: bwah kwenie kdenk da' k soms Shiner op zen zenuwe werk as 'k me addertand aant spele ben :p
En idd examenstress kweni da zal 't wel zijn, wnt ik merk ook idd dat iedereen veel sneller boos wordt op mekaar en das idd nie leuk

ma in de grote vakantie ga 't echt chill zijn denk ik als iedereen echt ontspanne en relax kan spele
dus verheug u daar al maar op ! eerst nog een paar moeiljike weken en dan word ge beloond! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tha-GameKing
Clan Member
Clan Member



Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Lelystad

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 7:52 pm

klopt.

btw ik heb volgende week vanaf woensdag toetsweek tot de woensdag eop egt nice met weekend ertussen Very Happy Very Happy

dan nog een keer herkansing maar eigenlijk niks meer dus geen huiswerk nop maarre eerste 4 weken zit ik in Amerika dan miss nog 1 of 2 weken italie of frankrijk ligt eraan wat me pa gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 8:14 pm

Tha-GameKing schreef:
klopt.

btw ik heb volgende week vanaf woensdag toetsweek tot de woensdag eop egt nice met weekend ertussen Very Happy Very Happy

dan nog een keer herkansing maar eigenlijk niks meer dus geen huiswerk nop maarre eerste 4 weken zit ik in Amerika dan miss nog 1 of 2 weken italie of frankrijk ligt eraan wat me pa gaat doen.
dude wtf ik versta daar nu is niks van eh hahahaah xd wa wilt ge eigelijk zegge :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tha-GameKing
Clan Member
Clan Member



Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Lelystad

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptywo jun 15, 2011 8:41 pm

ik heb vanaf volgende week woensdag toetsweek tot de woensdag over 2 weken. dat is nicee omdat er dan een weekend tussen zit waarin ik kan leren en af en toe een beetje game.

Verder heb ik na de toetsweek alleen nog een herkansing en geen huiswerk voor alle vakken =---> veel tijd om te game enz.

In de zomervakantie ga ik met me moeder de eerste 4 weken naar Amerika en daarna ga ik misschien nog met me pa 1 of 2 weken naar italie of frankrijk

snapt ge et nu?????
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptydo jun 16, 2011 7:08 am

ok succes man ,
whajoow nice 4 weken amerika ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptydo jun 16, 2011 9:52 am

haha nice gameking ik ga volgend jaar 1/2 maand ofzo^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptydo jun 16, 2011 11:13 am

En daarom is dit forum nu gemaakt. :p alles kan hier uitgepraat worden. manne, tis bijna tijd om mijn ps3 weer te bekabelen. :p caus its almost weekend!!

tot gauw.


grtz Lost_exit
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptydo jun 16, 2011 12:57 pm

aaaaaahn dermee dak u ng ni heb gezien =D ge mogt ni spele in de week juuust xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptydo jun 16, 2011 6:48 pm

Tha-GameKing schreef:
ik heb vanaf volgende week woensdag toetsweek tot de woensdag over 2 weken. dat is nicee omdat er dan een weekend tussen zit waarin ik kan leren en af en toe een beetje game.

Verder heb ik na de toetsweek alleen nog een herkansing en geen huiswerk voor alle vakken =---> veel tijd om te game enz.

In de zomervakantie ga ik met me moeder de eerste 4 weken naar Amerika en daarna ga ik misschien nog met me pa 1 of 2 weken naar italie of frankrijk

snapt ge et nu?????
Jep ! Very Happy oh nice maat 4 weken amerika, das echt chill kheb da vorige zomaar 3 weken gedaan, heel de oostkant afgegaan me Newyork en Washington enzo Very Happy
Das echt chill

Alé have fun en succes met u ''toetsweek'', bij mij heet da EXAMENS ! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
WizzyNation
Forum Moderator
Forum Moderator
WizzyNation


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Emmen

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyvr jun 17, 2011 5:01 pm

Respect voor BelgianParaR

Geen ruzie hiero ,
heb respect voor elkaar,
respect moet je voor elkaar hebben,
als je 1 foutje maakt kraak dan aub niet iemand af
IEDEREEN MAAKT FOUTEN

Zeg LOVE Voor TR*L 4 EVAA!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyvr jun 17, 2011 7:09 pm

FOCK IT IEDEREEN ZEGT RESPECT HIER EN DAAR MAAR ER GEBEURT DUS HELEMAAL NIKS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIT MOET VERANDEREN!!!!!!!!!!!!!
ALS JE IEMAND NIET AF KAN LAAT HET DAN ZO EN OVERDRIJF ER DAN NIET IN, EN BLIJF GEWOON SAMEN SPELE !!!!!!!!!!!!!
IK WORDT HET KOTS BEU, DEGENE WAARMEE IK IN PT ZIT ZAL HET AL GEMEKRT HEBBEN DAT IK HET LAATSTE TIJD STIL BEN, WEL NU WEET JE WAAROM !

DIT MOET VERANDEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyvr jun 17, 2011 8:53 pm

mannen het kan zo niet meer verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyvr jun 17, 2011 9:05 pm

Wat is der allemaal gebeurd toen ik op fifa zat ?
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyvr jun 17, 2011 9:25 pm

niet toen je op fifa zat --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tha-GameKing
Clan Member
Clan Member



Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Lelystad

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 8:01 am

Ik weet niet of dat het hier Addertand was die weer met de opmerkingen kwam maar woensdag avond maakte hij weer een opmerking over shiiner en mij terwijl hij had gezegd dat hij niks meer zou doen dus ik vind dat jumpjal egt gelijk heeft er gebeurd NIKS. Ook niet door de leiders van de clan ook al is dit probleem al meerdere malen aangegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 9:01 am

Wat gebeurt er altijd als ik offline ben mannen, als ik van de ps3 ben word heel dit forum vol gepost met problemen waar ik niet van af weet. xo ik heb het nu redelijk moeilijk wegens de exmens, jullie krijgen nog 1 week vrij spel en dan gaan dingen drastisch verandern...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: CLAN LEAVE   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 9:19 am

Lost_exit schreef:
Wat gebeurt er altijd als ik offline ben mannen, als ik van de ps3 ben word heel dit forum vol gepost met problemen waar ik niet van af weet. xo ik heb het nu redelijk moeilijk wegens de exmens, jullie krijgen nog 1 week vrij spel en dan gaan dingen drastisch verandern...
Lost_exit, wa ge daar zegt is allesbehalve juist. Gij kunt echt beter zwijgen over ''als ik van de ps3 ben zijn het problemen''. Want jongen, ik heb een hele week echt chill gespeeld met de Trol clan, totaaal geen problemen, tot gij weer online kwam gisteren. Ge waart een weekje weg door de examens, absoluut geen problemen, ge komt gisteren terug online en het is meteen terug boel? Geen toeval denk ik.

Het is niet omdat mijn headset afstaat dat ik jullie niet meer kan horen, en daar maakte Shiiner wel een klein foutje toen hij luidop zei: KICK SEBBASJ.
Shiiner, ge zijt een fucking klootzak. En gameking vond het dan nog is nodig om daar mee te lachen.

Ik kan er nie mee leven dat andere willekeurige mensen worden voorgetrokken op mij. Ik speel al ELKE dag vanaf het begin van de Trol clan mee met jullie.
Als gij dan de ''host'' van de party bent, en ik word gekickt, weet ik ook wel dat gij het nodig vond om mij uit te party te laten.
Op dat moment was ik ontezettend boos, en besloot ik om met de clan te stoppen. Ik meende dat toen ook.

Later in de avond kwam ik terug online, en stuurde Addertand mij een game invite, waarop ik reageerde dat hij mij gerust moest laten omdat ik niet meer in de clan zat.
Hij heeft mij dan toch nog overtuigd met persoonlijke berichten om naar hem toe te komen, en heft mij het verhaal dan uitgelegd van wat er toen was gebeurd.

Jullie zijn de match zonder mij gestart, en alleen Belgian Parar en Addertand vonden het nodig om te leaven, omdat een (ex-) WAARDIGE trol-lid er niet bij was, terwijl PJOTR(???) die nog niet eens een week in de clan zit (ZIT HIJ ER WEL IN ??) , al wordt verkozen boven mij??

Sorry, maar ik heb besloten dat ik niet meer wil samenspelen met Lost_exit en Shiiner, want dit is nergens goed voor, en ik voel me ook totaal niet op men gemak bij jullie, de enige chille mensen in de clan vind ik nog Addertand, Belgianparar, jumpjal en wizzynation.

En lost_exit, als ik even beneden iets ben gaan halen moet je achter mijn rug ook niet over mij gaan roddelen, want je weet dat dat wel uitkomt.
Ik vind nie dat gij de functie: ''Clanleader'' waardig zijt, naargelang u gedrag.

Ik zal vanaf nu dan ook geen TRoL in mijn clantag zetten, want ik ben het gewoonweg kotsbeu, en ik heb er genoeg van gehad.

Ik hoop dat deze boodschap aankomt, en dat jullie hier uit leren, want ik zit ook in met de andere TRoL leden als ze in zo'n sfeer elke dag zouden moeten spelen.
Maar goed, trek u plan maar, weet gewoon dat het voor mij te ver is gegaan.

Ciao.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 9:35 am

Doe eens normaal ,
Ge weet best dat ik na 1 matchke u al terug in de party wou omdat dan u headset wel al opgeladen zou zijn.
Ik heb niks tegen niemand , ik zei mss wel dat hij jou moest kicken. Maar niemand zei dat hij je niet moest kicken . Ik heb tenslotte niet de beslissing gemaakt om u te kicken maar ik gaf gewoon mijn mening. Na die match wou ik u direct inviten. Alleen leavden lost exit niet.
Kunnen we dit niet uitpraten op psn ?
Ik heb echt geen goesting in ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 10:20 am

ik weet het niet gaste, sinds we een "echte" clan zijn begonnen (site/youtube/...) zijn er alleen maar problemen, ik vond het echt zot zalig toen we allemaal begonnen zonder nieuwe leden (Lost_Exit, Ik, Shiiner, BelgianParaR, GameKing, .... (rest ni uit me hoofd xD))))))))))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
Addertand
Beheerder
Beheerder
Addertand


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 10:51 am

@ Gameking: scratch

Juist toen we in de pregame lobby waren, moest Pjotr ook weg omdat hij de mappack niet had, we waren met 5 en ik zei leaven. En dan hoorde ik: 'en dan'.
Amai ze. Is het zo moeilijk om te leaven voor iemand in een pregame lobby, dat duurt maar 4 seconden ofzo en dan kon Sebbasj toch meedoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 1:06 pm

TRoL clan leden;

Addertand
Shiiner
Gameking
lost_exit
BelgianParaR
Jumpjal
sebbasj
EN WIZZYNATION !!! was het vergeten xd (sorry)

wij 7 zijn trol !!

die random kerls zijn alleen maar voor wanneer er manne te kort zijn ;s
wij 7 boven alles !


Laatst aangepast door BelgianParaR op ma jun 20, 2011 5:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Emptyza jun 18, 2011 1:32 pm

Addertand schreef:
@ Gameking: scratch

Juist toen we in de pregame lobby waren, moest Pjotr ook weg omdat hij de mappack niet had, we waren met 5 en ik zei leaven. En dan hoorde ik: 'en dan'.
Amai ze. Is het zo moeilijk om te leaven voor iemand in een pregame lobby, dat duurt maar 4 seconden ofzo en dan kon Sebbasj toch meedoen.
Daar heb je verkeerd geinterpeteerd.
Die 'en dan' was namelijk op pjotr die de map pack niet had.
Hij zei : Ma jongens ik heb die map pack wel niet .
Toen zei gij zeker leaven en toen zei ik op die map pack en dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De clan vriendschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De clan vriendschap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» leave clan
» Nieuwe clan door bengoke en wizzynation

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TR*L- Call Of Duty Clan :: Lounge-
Ga naar: