TR*L- Call Of Duty Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


TR*L CLAN 4 LIFE
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De clan vriendschap

Ga naar beneden 
+5
Jumpjal
Tha-GameKing
Sebbasj
Shiiner
BelgianParaR
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyza jun 18, 2011 1:52 pm

mmm @ Belgian ik dacht dat we met stuk of 10 waren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyza jun 18, 2011 2:22 pm

ook goed xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyzo jun 19, 2011 11:06 am

Sebbasj schreef:
Lost_exit schreef:
Wat gebeurt er altijd als ik offline ben mannen, als ik van de ps3 ben word heel dit forum vol gepost met problemen waar ik niet van af weet. xo ik heb het nu redelijk moeilijk wegens de exmens, jullie krijgen nog 1 week vrij spel en dan gaan dingen drastisch verandern...
Lost_exit, wa ge daar zegt is allesbehalve juist. Gij kunt echt beter zwijgen over ''als ik van de ps3 ben zijn het problemen''. Want jongen, ik heb een hele week echt chill gespeeld met de Trol clan, totaaal geen problemen, tot gij weer online kwam gisteren. Ge waart een weekje weg door de examens, absoluut geen problemen, ge komt gisteren terug online en het is meteen terug boel? Geen toeval denk ik.

Het is niet omdat mijn headset afstaat dat ik jullie niet meer kan horen, en daar maakte Shiiner wel een klein foutje toen hij luidop zei: KICK SEBBASJ.
Shiiner, ge zijt een fucking klootzak. En gameking vond het dan nog is nodig om daar mee te lachen.

Ik kan er nie mee leven dat andere willekeurige mensen worden voorgetrokken op mij. Ik speel al ELKE dag vanaf het begin van de Trol clan mee met jullie.
Als gij dan de ''host'' van de party bent, en ik word gekickt, weet ik ook wel dat gij het nodig vond om mij uit te party te laten.
Op dat moment was ik ontezettend boos, en besloot ik om met de clan te stoppen. Ik meende dat toen ook.

Later in de avond kwam ik terug online, en stuurde Addertand mij een game invite, waarop ik reageerde dat hij mij gerust moest laten omdat ik niet meer in de clan zat.
Hij heeft mij dan toch nog overtuigd met persoonlijke berichten om naar hem toe te komen, en heft mij het verhaal dan uitgelegd van wat er toen was gebeurd.

Jullie zijn de match zonder mij gestart, en alleen Belgian Parar en Addertand vonden het nodig om te leaven, omdat een (ex-) WAARDIGE trol-lid er niet bij was, terwijl PJOTR(???) die nog niet eens een week in de clan zit (ZIT HIJ ER WEL IN ??) , al wordt verkozen boven mij??

Sorry, maar ik heb besloten dat ik niet meer wil samenspelen met Lost_exit en Shiiner, want dit is nergens goed voor, en ik voel me ook totaal niet op men gemak bij jullie, de enige chille mensen in de clan vind ik nog Addertand, Belgianparar, jumpjal en wizzynation.

En lost_exit, als ik even beneden iets ben gaan halen moet je achter mijn rug ook niet over mij gaan roddelen, want je weet dat dat wel uitkomt.
Ik vind nie dat gij de functie: ''Clanleader'' waardig zijt, naargelang u gedrag.

Ik zal vanaf nu dan ook geen TRoL in mijn clantag zetten, want ik ben het gewoonweg kotsbeu, en ik heb er genoeg van gehad.

Ik hoop dat deze boodschap aankomt, en dat jullie hier uit leren, want ik zit ook in met de andere TRoL leden als ze in zo'n sfeer elke dag zouden moeten spelen.
Maar goed, trek u plan maar, weet gewoon dat het voor mij te ver is gegaan.

Ciao.

Ge moet wel weten, da als we kunne kiezen om te spelen met iemand met headset of zonder, wat denkt ge dan?
en hoeveel 10000000000000 keren ben ik al nie gekickt? en maak ik daar spel over? nee eh...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyzo jun 19, 2011 1:56 pm

het is opgelost dus hou nu je fretter er over
maar ja kan dat niet weten éh natuurlijk als je nooit online bent ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyzo jun 19, 2011 1:58 pm

BelgianParaR schreef:
het is opgelost dus hou nu je fretter er over
maar ja kan dat niet weten éh natuurlijk als je nooit online bent ..
Ow , Got owned Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyzo jun 19, 2011 6:28 pm

BelgianParaR schreef:
het is opgelost dus hou nu je fretter er over
maar ja kan dat niet weten éh natuurlijk als je nooit online bent ..
DISS ! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2011 5:15 am

bij die 7 heb ik wizzynation vergeten Sad
met 8 dus :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2011 9:13 am

stfu, ik leer men examens dan eh...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2011 11:58 am

Lost_exit schreef:
stfu, ik mag niet tijdens de examens op mijn ps3 eh...
Terug naar boven Ga naar beneden
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2011 2:50 pm

pff , ik heb echt al slechte examens gemaakt ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2011 3:06 pm

haha ik momenteel 1tje (Nederlands xD) das men misnte denk ik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 10:42 am

oh chill

ik wel een paar slechte ..
Terug naar boven Ga naar beneden
WizzyNation
Forum Moderator
Forum Moderator
WizzyNation


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Emmen

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 11:45 am

BelgianParaR schreef:
TRoL clan leden;

Addertand
Shiiner
Gameking
lost_exit
BelgianParaR
Jumpjal
sebbasj
EN WIZZYNATION !!! was het vergeten xd (sorry)

wij 7 zijn trol !!

die random kerls zijn alleen maar voor wanneer er manne te kort zijn ;s
wij 7 boven alles !

Ik ben het totaal met je eens BelgianParaR, altijd als we met een groep van zes zijn en we willen beginnen joinen elke keer weer van die mensen (pjotr, enjoyisskaterke, ik vind het niet erg maar het gaat weer tenkoste van anderen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 4:51 pm

maar, 1 begin trol leden gaan altijd voor maar mensen met headset gaan voor op zonder, vind ik.. sorry, maar ik zal erop letten dat ik trol leden zal voor laten op anderen. sebasj, het speit mij. xo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Addertand
Beheerder
Beheerder
Addertand


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 6:07 pm

Lost_exit schreef:
maar, 1 begin trol leden gaan altijd voor maar mensen met headset gaan voor op zonder, vind ik.. sorry, maar ik zal erop letten dat ik trol leden zal voor laten op anderen. sebasj, het speit mij. xo

Nederlands: 0 %
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 6:25 pm

haha ^^, das wel ni makkelijk he Nederlands kga kik derop ook gebuisd zijn mss xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
BelgianParaR
Clan Member
Clan Member
BelgianParaR


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : zedelgem

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptydi jun 21, 2011 7:14 pm

thahahaaa wtfackk klign plat xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpjal
Forum Moderator
Forum Moderator
Jumpjal


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : gent

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 9:56 am

^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/RedPhoenixX1
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 1:08 pm

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 3:24 pm

Lost_exit schreef:
maar, 1 begin trol leden gaan altijd voor maar mensen met headset gaan voor op zonder, vind ik.. sorry, maar ik zal erop letten dat ik trol leden zal voor laten op anderen. sebasj, het speit mij. xo
no problemo ! xxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 7:00 pm

JA jongens, ik treed uit de clan, kben tog een slechte leider. njah . gmoe zelf maar beslissen wie der nog leider wordt// wil nie zegn dak nie soms nog ga meespelen..
maar dusjah ciao
twas mij een genoegen tot op een bepaald moment
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Shiiner
Clan moderator
Clan moderator
Shiiner


Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Sint -Truiden

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 7:14 pm

Lost_exit schreef:
JA jongens, ik treed uit de clan, kben tog een slechte leider. njah . gmoe zelf maar beslissen wie der nog leider wordt// wil nie zegn dak nie soms nog ga meespelen..
maar dusjah ciao
twas mij een genoegen tot op een bepaald moment
Attention whore , komaan alles gaat goed maar toch verzint ge een reden voor uit de clan te kunnen gaan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 7:21 pm

ma serieus, kbent allemaal beu , stom kanker spel aje slechte KD ebt worde gekickt, slechte match = uitgelachen, kritiek geven = u moeder , iets zeggen = mute, blij zijn = endan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Sebbasj
Clan Member
Clan Member
Sebbasj


Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3078, jwz!

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 7:41 pm

Lost_exit schreef:
ma serieus, kbent allemaal beu , stom kanker spel aje slechte KD ebt worde gekickt, slechte match = uitgelachen, kritiek geven = u moeder , iets zeggen = mute, blij zijn = endan.
Idd kben nog wel met u eens, maar geloof mij dat is gewoon examenstress, ookal denk je van niet.
Als we de maand JULI zijn begonnen, en het VAKANTIE is, is iedereen veel relaxer, you will see
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost_exit
Beheerder
Beheerder
Lost_exit


Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Aalter

De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 7:46 pm

ja maar ik ben uit de clan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://trol.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De clan vriendschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De clan vriendschap   De clan vriendschap - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De clan vriendschap
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» leave clan
» Nieuwe clan door bengoke en wizzynation

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TR*L- Call Of Duty Clan :: Lounge-
Ga naar: